Brahma Kama

The Divine Work

WORK!

For it is that for which you have been created. The divine work is your reason for being and awaits your energy and effort. That for which you have been made is not a mystery!

You are not an ornament to adorn the garden of creation. You are not a bauble to be displayed in some cosmic collection. You are the mechanism. You are the internal logic. You are the means by which the entire universe moves forward.

WORK!

Do not confuse the labor of man with the labor of the universal. Do not confuse the agenda of humans with the agenda of the divine. Work is not something to be taken lightly. The divine work pays with currency that is beyond explanation but easily understood and felt when one is engaged in it. The divine work is not base employment. The divine worker does not collect their salary in rubies, diamonds, gold, or worthless paper money. None of these exist beyond the earthly confines of your current plane of existence.

WORK!

Each is born with the internal guidance to find the work. Each is compelled to search for the true satisfaction that can only come from aligning with the needs and desire of the universal. The rose of the compass bears the divine work as the true north to be sought. Those who find it bathe in the empowering glow of true worth, value, and revelation. The work is not for food, drink, nor the trappings of this mortal coil. The work rewards the immortal being upon which each human body is built. These bodies constructed only for the purpose of advancing the divine plan.

WORK!

None may know the work of another whether it be to labor, build, compose, teach, create, figure, mold, or gaze solemnly out to the great void and unlock the secrets of the inner or distant cosmos. The universe was not created in days, nor weeks, nor millennia – it is! The process of creation is ongoing and never ending. The song of the universe doth play, repeat, and evolve – never ending.

So too is the divine work and the flow of human energy towards the magnificent creation. Do not waste your unique gifts chasing imaginary futures and the currency of trade and exploitation. Each day is closer to your last and upon such mighty energies as those which animate you can be built the structure of the entire universe.

Work that you may live and that you may find the purpose for which you chose to be born in this time, this place, this incarnation. You were born to do the divine work but not to be slaves to the evils of exploitation, greed, and hoarding. Do not be distracted by the obsessions laid before you as tempting as they may be. For they are created to tempt, to draw, to distract and to destroy the beauty of your inspiration.

WORK!

Work that others may learn to work beside you. Work to feed your soul and soothe your passions. Work to create the universe. Bow to no man nor woman, defer your work to none, take not that which the divine has not tasked you with. You are called. Ignore not this siren. To the work!

الشغل!

لأنه من أجله خُلقت. العمل الإلهي هو سبب وجودك وينتظر طاقتك وجهدك. ما صنعت من أجله ليس لغزا!

أنت لست حلية لتزين جنة الخلق. أنت لست حلية ليتم عرضها في بعض المجموعات الكونية. أنت الآلية. أنت المنطق الداخلي. أنتم الوسيلة التي يتحرك بها الكون كله إلى الأمام.

الشغل!

لا تخلطوا بين عمل الإنسان وعمل الكوني. لا تخلط بين أجندة البشر والأجندة الإلهية. العمل ليس شيئًا يمكن الاستخفاف به. يدفع العمل الإلهي بعملة لا يمكن تفسيرها ولكن يسهل فهمها والشعور بها عندما يشارك المرء فيها. العمل الإلهي ليس عمالة أساسية. لا يتقاضى العامل الإلهي راتبه من الياقوت أو الماس أو الذهب أو النقود الورقية التي لا قيمة لها. لا يوجد أي من هؤلاء خارج الحدود الأرضية لمستوى وجودك الحالي.

الشغل!

يولد كل منهم مع التوجيه الداخلي للعثور على العمل. يضطر كل منهم إلى البحث عن الرضا الحقيقي الذي لا يمكن أن يأتي إلا من التوافق مع احتياجات ورغبة العالم. وردة البوصلة تحمل العمل الإلهي كالشمال الحقيقي المطلوب البحث عنه. أولئك الذين يجدونها يستحمون في وهج التمكين للقيمة الحقيقية والقيمة والوحي. العمل ليس من أجل الطعام والشراب ولا لزخارف هذا الملف المميت. يكافئ العمل الكائن الخالد الذي بُني عليه كل جسم بشري. هذه الهيئات شيدت فقط لغرض دفع الخطة الإلهية.

الشغل!

لا أحد يعرف عمل شخص آخر سواء كان العمل ، أو البناء ، أو التأليف ، أو التدريس ، أو الإنشاء ، أو الشكل ، أو القالب ، أو التحديق في الفراغ الكبير وإطلاق العنان لأسرار الكون الداخلي أو البعيد. الكون لم يُخلق في أيام ولا أسابيع ولا آلاف السنين – إنه كذلك! عملية الخلق مستمرة ولا تنتهي أبدًا. أغنية الكون تعزف وتكرر وتتطور – لا تنتهي أبدًا.

وكذلك العمل الإلهي وتدفق الطاقة البشرية نحو الخليقة الرائعة. لا تضيعوا هداياكم الفريدة في مطاردة المستقبل الخيالي وعملة التجارة والاستغلال. كل يوم هو أقرب إلى آخر يوم لديك وعلى الطاقات الجبارة مثل تلك التي تحركك يمكنك بناء هيكل الكون بأسره.

العمل الذي قد تعيشه وقد تجد الغرض الذي اخترت أن تولد من أجله في هذا الوقت ، هذا المكان ، هذا التجسد. لقد ولدت للقيام بالعمل الإلهي ولكن ليس لتكون عبيدًا لشرور الاستغلال والجشع والادخار. لا تنشغل بالوساوس الموضوعة أمامك بقدر ما قد تكون مغرية. فقد خُلقوا للإغراء والرسم وتشتيت الانتباه وتدمير جمال إلهامك.

الشغل!

العمل الذي قد يتعلمه الآخرون للعمل بجانبك. اعمل على تغذية روحك وتهدئة شغفك. العمل على خلق الكون. لا تنحني لرجل ولا امرأة ، ولا تؤجل عملك لأحد ، ولا تأخذ ما لم يكلفك به الإلهي. أنت مدعو. لا تتجاهل صافرة الإنذار هذه. الى العمل!

神圣的工作

因为它就是为您而创建的。神圣的工作是您存在的理由,并等待您的精力和精力。您所做的那不是一个谜!

您不是装饰创作花园的装饰品。您并不是摆在某些宇宙收藏中的摆设。您就是机制。您是内部逻辑。您是整个宇宙前进的手段。

神圣的工作

不要将人的劳动与普遍的劳动混为一谈。不要将人类的议程与神圣的议程相混淆。工作不应该掉以轻心。神圣的工作付出的货币是无法解释的,但是当人们从事其中时,它容易被理解和感觉到。神圣的工作不是基础工作。这位神圣的工人不会以红宝石,钻石,黄金或一文不值的纸币来收取工资。这些都不存在,超出了您当前存在平面的尘世界限。

神圣的工作

每个人天生都有内部指导来寻找工作。每个人都被迫寻求真正的满足感,而这种满足感只能来自于与普遍性的需求和契合。指南针的玫瑰承担着神圣的工作,是要寻找的真正的北方。那些发现它的人沐浴在真正价值,价值和启示的赋能光芒中。这项工作不是为了食物,饮料,也不是这个凡间陷阱的陷阱。这项工作奖励了每个人体赖以建立的不朽生命。这些机构只是为了推进神圣计划而建造的。

神圣的工作

没有人会知道另一个人的工作,无论是劳动,建造,构图,教导,创造,构图,塑造还是凝视着这个巨大的空隙,并揭开了内在或遥远的宇宙的秘密。宇宙不是在几天,几周或几千年内创建的-它是!创建过程正在进行中,永无止境。宇宙之歌可以弹奏,重复和发展-永无止境。

神圣的工作和朝着宏伟的创造物转移的人类能量也是如此。不要浪费您独特的礼物去追求假想的期货以及交易和剥削的货币。每一天都离您的最后一天越来越近,并且可以利用像那些使您生气勃勃的能量那样强大的能量来构建整个宇宙的结构。

您可能生活的工作,以及您发现自己在这个时间,这个地方,这个化身中出生的目的。你生来就是做神圣的工作,但不是奴役剥削,贪婪和ho积的罪恶。不要因为您的诱惑而分心。因为它们的创造是为了吸引,吸引,分散和破坏您灵感的美丽。

神圣的工作

别人可能会学习在你旁边工作的工作。努力养活您的灵魂,抚平您的激情。努力创造宇宙。不屈服于男人和女人,不屈服于你的工作,不要接受上帝没有给你的任务。你被叫了。不要忽略这个警报器。上班!